Hjertestartere er nu sat op
Vores to hjertestartere er nu blevet sat op. Du kan downloade PDF brochuren her. Der vil blive afholdt førstehjælpskursus, herom senere. En hjertestarter er ikke meget værd, hvis man ikke ved, hvordan man bruger den.

Bortskaffelse af arbejdsdage
Vi arbejder i øjeblikket på at få bortskaffet arbejdsdagene, da der indtil nu har være meget lidt eller ingen opbakning. Når der er overblik over, hvor lidt og hvor meget der skal laves, vil der muligvis komme en kontingentstigning.

Ny legeplads under opbygning
Som alle sikkert ved, er der ved at blive bygget en ny legeplads. Vi håber den når at blive færdig i løbet af sommeren.

Beskyttelse mod indbrud- hold tyven væk!
Der er rigtig meget vi som beboere, både hver især og i fællesskab, kan gøre for at beskytte vores kvarter mod indbrud. På den kommende generalforsamling, vil vi derfor tage forbyggelse mod indbrud med på dagsordenen, hvis interessen er der. Det vil gøre medlemmerne i Grundejerforeningen Nejst mere bevidste om, hvad der virker, når det gælder om at holde tyven væk. Læs mere her!